Zmiana routera i problem z połączeniem NAM

Dzień dobry,
może ktoś będzie w stanie podpowiedzieć co robię źle…
Posiadam urządzenie w wersji NAM 0.3.3 - jestem laikiem w temacie elektroniki.
Po zmianie usługi przez operatora (zwiększenie przepustowości sieci) i wymianie routera nie mogę zalogować się do sieci WiFi o nazwie SSID: “NAM-XXXXXXX” ponieważ sieć jest “Zabezpieczona” i żąda wprowadzenia klucza zabezpieczeń sieciowych. W trakcie pierwszorazowej konfiguracji połączenia nie ustawiałem żadnego hasła. Po kilku nieudanych próbach (z wprowadzaniem hasła) postanowiłem zresetować moduł WiFi (nie wiem czy to nie był błąd), niestety bez zamierzonego efektu.
Reasumując urządzenie widać jako sieć ale bez możliwości połączenia ze względu na żądanie hasła którego wcześniej nie ustawiałem. Będę wdzięczny za pomoc, pozdrawiam.

Odłączasz zasilanie od NAM na sekundę i podłączasz ponownie. Jeśli nie zmieniłeś domyślnego czasu, w którym NAM pozostaje w trybie konfiguracji, to przez dłuższy czas będzie on w trybie konfiguracji. Telefonem próbujesz połączyć się z NAM (sieć NAM-XXX…). W tym momencie telefon powinien od razu przekierować Cię na stronę konfiguracji NAM, w której możesz wpisać SSID oraz hasło szyfrujące WPA.

Pod warunkiem że nowa sieć ma inne SSID. Oraz pod warunkiem, że nie zostało ustawione hasło do sieci sieci konfiguracyjnej.

Niestety, nie jestem w stanie połączyć się z NAM. Komunikat po próbie łączenia “Nie udało się połączyć z siecią WiFi NAM… Sprawdź hasło i spróbuj ponownie”. Co prawda dzisiaj nie żąda żadnego hasła i próbuje połączyć bez wpisywania czegokolwiek, jednak połączenia i przekierowania brak :frowning:

Nie dałem za wygraną i było warto. Hasła żadnego nie ustawiałem więc nie wiem czego się czepił… Po kilkunastu próbach i kilkakrotnym wyłączaniu zasilania, NAM połączył się z moim telefonem. Wszystko już działa z czego bardzo się cieszę. Dziękuję za podpowiedzi :+1: Pozdrawiam serdecznie