Tech Kontra Wirus - Strona ze zbiorem dużej ilości wydarzeń online

Hej, nazywam się Denis i już dawno chciałem zrealizować projekt z “Koduj dla Polski”, ale jakoś nie było czasu. Jednak gdy zobaczyłem jaka inicjatywa została uruchomiona, pomyślałem że to jest moment w którym muszę zacząć.

Do rzeczy.

1. Zachęcam do przeczytania skąd wziął się pomysł żeby rozumieć mniej więcej o co chodzi.
  2. Główną podstawą pomysłu jest strona crossweb.pl, która już od jakiegoś czasu wprowadziła filtr “online” - czyli wydarzenia które są organizowane przez internet.
  3. Jeżeli chodzi o technologie - to jestem totalnie zielony, chociaż mam wrażenie ze HTML, CSS i ewentualnie JS’a powinno starczyć. Dlaczego? Żeby zrobić to maksymalnie szybko, aby ludzie już mogli z tego korzystać.
  4. Jak dokładnie to widzę - to powinna być strona z mocnym UI/UX, żeby użytkownik po prostu nie mógł się od niej oderwać, nawet najzwyczajniej klikając w różne wydarzenia. Ważny z mojego punktu widzenia element - możliwość filtrowania wg. tematów (sport, zdrowie, marketing, programowanie, matura itd. itp.)

Utworzyłem kanał na Slacku, zapraszam osoby chętne do pomocy - sam nie dam radę. Mam nadzieję że uda się zrealizować ten pomysł, bo jest do zrobienia w krótkim czasie i może przynieść dużo korzyści dla całej Polski!

Kontakt ze mną przez Facebook - Denis Jewtuszenko

1 Like

Cześć. Super pomysł. Jakby co, od strony frontu (ew. backend nodejs) z chęcią się zaangażuję. Co do technologii cóż… sam frontend nie wystarczy. Tworzę teraz jeden projekt (też w ramach KdP), gdzie pomysł jest podobny - chodzi o filtrowanie zaawansowane tylko, że szkół. Przy 200 szkołach przeglądarka się cięła, więc backend jest potrzebny. Myślę jednak (po researchu), że aws/azure w wersji free by wystarczył.
W razie co, podrzucam maila: michal.oreziak@gmail.com

2 Likes