Kiosk interaktywno-multimedialny

#1

Miasto posiada infolinię o numerze 777, na której 30% zgłoszeń to pytanie o najbliższy sklep („A skąd Pan dzwoni?”). Poza tym pojawiają się pytania o rozkład jazdy MPK („Jak mam dojechać do …”) i inne pytania zależące od lokalizacji. A gdyby tak stworzyć interaktywne kioski, które stanęłyby w najbardziej popularnych punktach miasta (na przystankach, na rynku, …) i wyposażyć je w zróżnicowaną intuicyjnie przedstawioną informację: „Masz ochotę na odrobinę kultury wieczorem?”, „Jak mam dojechać do …?”, itp. itd. Mogłyby one przyjąć formę Citylightów pokazujących reklamy na zmianę z pytaniem użytkowników o ich potrzeby lub samopoczucie. A jak byśmy już mieli taki zaawansowany sprzęt to dlaczego nie dodać do niego możliwości zgłaszania problemów do miasta w postaci wideo-rozmowy, np. „Ostatni tramwaj był przepełniony, warto aby jeździły częsciej o tej godzinie.”.

Pomysłów, co można by było umieścić w takim kiosku było w grupie tysiąc i jeden, wszystkie łączyła jednak jedna myśl: Wyjdźmy tam gdzie są mieszkańcy, spytajmy czego potrzebują i zaoferujmy im informację, której potrzebują.

Pomysł rozwijany na Wrocławskich hacknightach. Wstępne deklaracje zaangażowania uczestników w ten projekt (4 osoby): C#, Unity (Marcin); C#, .Net; Interfejs, front-end; Python

CC: @pdeyk

#2

Pracujemy w tym folderze:
https://drive.google.com/folderview?id=0B48x6f7sOHHMbmtOUGNkd2J3OTA&usp=sharing

Od ostatniego hacknight’a duży update :wink: